Wij zijn er voor u!


We hebben hier antwoorden op veelgestelde vragen van onze Dining & Lifestyle klanten voor u verzameld: FAQ - u vindt vast en zeker snel een antwoord op uw vraag in onze FAQ!

Heeft u een vraag voor onze collega's van de divisies Badkamer & Wellness of Keuken? Hier vindt u hulp: Badkamer & Wellness

Kon u het juiste antwoord niet vinden? Het Villeroy & Boch Customer Happiness Team zorgt graag voor uw individuele vraag.

Uw contactgegevens

Aanspreektitel
Voornaam *
Achternaam *
Bedrijfsnaam
Adres
Postcode
Stad
Land
Telefoon
E-mail *
E-mail herhalen *
Geboortedatum

Onderwerp
Categorie
Categorie
Categorie
Uw aanvraag
Bestelnummer
U vindt uw bestelnummer op de bestelbevestiging of de verzendbevestiging die u per e-mail van ons hebt ontvangen, of op uw retourbon. 

Aanschaf van het product

Waar hebt u het product gekocht?
Tot de handel rekenen wij onze Houses of Villeroy & Boch, alle gespecialiseerde dealers, meubelzaken, warenhuizen en webshops (behalve de Villeroy & Boch online shop)
Naam en plaats van dealer
Aankoopdatum
Bestelnummer
U vindt uw bestelnummer op de bestelbevestiging of de verzendbevestiging die u per e-mail van ons hebt ontvangen, of op uw retourbon. 

Artikel
Artikel- en defectbeschrijving

Artikelnummer oder Produktbezeichnung
Hoeveelheid
Beschrijving van de reclamatie

+ Andere artikelen toevoegen

Als u een gebroken levering of het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan een foto en upload de foto hier.

upload icon
Afbeeldingen uploaden
Via Drag & Drop of zoeken
Ondersteunde bestandsindelingen: PNG, JPG & PDF. Maximale uploadgrootte 10 MB

Uw upload:

De maximale uploadgrootte is overschreden.
Bestandstype is niet toegestaan!


 

Wilt u ons liever bellen?

Voor vragen over Dining & Lifestyle kunt u Villeroy & Boch bereiken op 0800-11710 (gratis nummer).
Ons Customer Happiness Team staat voor u klaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur.

Heb je een vraag over bad en wellness of keuken? U kunt onze collega's bereiken op 0049-6864-811500.